
15 November 2023
Το Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Διανοητικής Ιδιοκτησίας (το «Τμήμα») ανακοίνωσε ότι η Τελική Λύση του ηλεκτρονικού συστήματος του Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων (το «Μητρώο») θα εφαρμοστεί σταδιακά από την 14η Νοεμβρίου 2023, ως ακολούθως:
Περίοδος Α (14 Νοεμβρίου 2023 μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2023):
Κατά τη διάρκεια της Περιόδου Α, όλες οι Εταιρείες που έχουν εγγραφεί βάσει του Περί Εταιρειών Νόμου, Κεφ. 113, όλες οι Ευρωπαϊκές Εταιρείες (SE) και όλοι οι Συνεταιρισμοί (μαζί οι «Οντότητες») ή οι Αξιωματούχοι / Συνέταιροί τους (αναλόγως της περίπτωσης) θα πρέπει να επανακαταχωρήσουν τις πληροφορίες που καταχωρήθηκαν στο Μητρώο κατά την Ενδιάμεση Λύση ή να ενημερώσουν για αλλαγές που επήλθαν στο μεσοδιάστημα. Δεν θα επιβληθεί οποιαδήποτε χρηματική επιβάρυνση κατά την περίοδο αυτή.
Περίοδος Β (1 Ιανουαρίου 2024 μέχρι 29 Φεβρουαρίου 2024):
Η επιβολή χρηματικής επιβάρυνσης σε σχέση με Οντότητες που παρέλειψαν να επανακαταχωρήσουν ή να ενημερώσουν, όπως απαιτούνταν κατά την Περίοδο Α, θα ξεκινήσει από την 1η Ιανουαρίου 2024.
Συγκεκριμένα, Οντότητες που δεν συμμορφώνονται και οι Αξιωματούχοι/ Συνέταιροί τους θα υπόκεινται:
- Σε εφάπαξ χρηματική επιβάρυνση διακοσίων ευρώ (€200) την 1η Ιανουαρίου 2024 και
- Χρηματική επιβάρυνση εκατό ευρώ (€100) για κάθε μέρα που συνεχίζεται η παράβαση με ανώτατο όριο τις είκοσι χιλιάδες ευρώ (€20.000).
Περίοδος Γ (1 Μαρτίου και έπειτα):
Όλες οι λειτουργίες της Τελικής Λύσης, συμπεριλαμβανομένων των πιο κάτω, θα τεθούν σε πλήρη εφαρμογή:
- Θα πρέπει να γίνεται ενημέρωση σε σχέση με οποιεσδήποτε αλλαγές σε πληροφορίες που καταχωρήθηκαν στο Μητρώο εντός 14 ημερών από την στιγμή που αυτές έρθουν στην αντίληψη της Οντότητας ή των Αξιωματούχων/ Συνεταίρων της.
- Όλες οι Οντότητες θα πρέπει κατά τη διάρκεια του μήνα Δεκέμβριου κάθε έτους να επανακαταχωρούν τις πληροφορίες που βρίσκονται στο Μητρώο. Η ετήσια επανακαταχώρηση είναι υποχρεωτική ανεξάρτητα από τυχόν καταχώρηση αλλαγών κατά τη διάρκεια του έτους.
The Department of the Registrar of Companies and Intellectual Property (the “Department”) announced that as of 14 November 2023, the Final Solution of the electronic system of the Register of Beneficial Owners (the “Register”) will be implemented gradually, as follows:
Period A (14 November 2023 to 31 December 2023):
During Period A, all Companies registered as per Companies Law, Cap. 113, all European Companies (SE) and all Partnerships (altogether the “Entities”) or their Officers/ Partners (as the case may be) will need to verify the information submitted with the Register during the Interim Solution or update it if changes have occurred in the meantime. No penalties will be imposed during this period.
Period B (1 January 2024 to 29 February 2024):
On 1 January 2024, the imposition of penalties in connection with any Entities that have not verified or updated the information as required during Period A will commence.
Specifically, non-compliant Entities and their Officers/ Partners will be subject to:
- A one-off penalty of two hundred euros (€200) will be imposed on 1 January 2004; as well as
- a further penalty of one hundred euros (€100) for each day thereafter with a maximum total penalty of twenty thousand euros (€20.000).
Period C (1 March 2024 onwards):
All features of the Final Solution will be in full force, including:
- All changes to the information reported with the Register for a certain Entity need to be updated within 14 days from the time such Entity or its Officers/ Partners become aware of the changes.
- All Entities are required to verify the information submitted with the Register annually, during the month of December. The annual verification process is mandatory irrespective of whether there were changes submitted to the Register during the year or not.